fbpx

שירותי רפואה עד הבית – מסתבר שזה נגיש גם לכם

בימים בהם הפרטת שירותי הרפואה כבר אינן מילים גסות בישראל, אשפוז בית כחלופה לאשפוז בבית חולים הופך לאופציה משתלמת וריאלית ששווה לבדוק בפעם הבאה שאתם, או מישהו קרוב, נזקקים לשירותי בית חולים.

זה לא חדש שהעומס על מחלקות האשפוז במדינת ישראל רק הולך וגובר, וכמובן שאף אחד מאיתנו לא היה רוצה למצוא את עצמו נאלץ להסתפק בתנאים מינימליים, או במקרים מסוימים, אפילו לא מינימליים בעת האשפוז שלו. מסתבר שהצפיפות במחלקות והלחץ הכבד הנתון על הצוות הרפואי אינם כורח המציאות, ותשמחו לדעת שכבר עכשיו קיימת אלטרנטיבה ראויה בישראל ששווה לכם להכיר!

טיפולי רפואה עד הבית מהווים פתרון מצוין לקושי שנוצר בבתי החולים: כשאנחנו נמצאים בבית יש לכל אחד ואחת מאיתנו את התנאים האופטימליים להחלמה המהירה והנוחה ביותר. הסביבה נעימה ומוכרת, האוכל מבושל בדיוק כפי שאנחנו רגילים ואוהבים, ולא פחות חשוב, אין חשיפה מיותרת למחלות מדבקות ולזיהומים בסביבת בית החולים.

מי מתאים לרפואה עד הבית?

טיפולי בית אינם מתאימים בהכרח לכל החולים והמטופלים ולא לכל סוגי המחלות, לכן, מטופלים המעוניינים בשירות יעברו הערכה, המבוססת על מדדים רפואיים, לבדיקת התאמתם לשירותי רפואה בבית.

במידה ועברתם הליך רפואי או ניתוח כלשהו, או שאתם סובלים ממחלה כרונית שעלולה להסתבך (או כזאת שכבר הסתבכה) כנראה שאתם נחשבים מתאימים לטיפולי רפואה בבית.

כאשר נקבע כי טיפולי רפואה בבית מתאימים ומאושרים למטופל מסוים יהיה זה צעד חכם לנצל את האפשרות ואת יתרונות הרפואה בבית, בייחוד בגיל מבוגר בו, על פי רוב, אנשים מעדיפים להישאר בסביבה ביתית ומוכרת.

חברת 'סל מדיקל - בית ליזמות רפואית' מעניקה לכם מגוון טיפולי בית ורפואה עד הבית אם אתם משתייכים לאחת מהמסגרות הבאות, ברמת מימון מלא או חלקית בתלות בביטוח הרפואי:

אייקון בולט סל מדיקל - בית ליזמות רפואיתיחידות טיפולי הבית של הקופות – מאוחדת ולאומית.
אייקון בולט סל מדיקל - בית ליזמות רפואיתבעלי ביטוחים משלימים בקופות החולים – כללית, מאוחדת ולאומית.
אייקון בולט סל מדיקל - בית ליזמות רפואיתאגף השיקום במשרד הביטחון.
אייקון בולט סל מדיקל - בית ליזמות רפואיתמשרד הבריאות.
אייקון בולט סל מדיקל - בית ליזמות רפואיתביטוחי בריאות פרטיים של חברות הביטוח.

מה כוללת רפואה עד הבית?

כשמצטרפים לשירותי רפואה עד הבית אתם נהנים מצוות רפואי מקצועי, מיומן ואדיב שמגיע אליכם עד הבית ומעניק לכם טיפול מסור וקשוב. במהלך תקופת טיפולי הבית תהיו תחת השגחה צמודה של צוות רפואי שמכיר באופן אישי את התיק הרפואי שלכם ומגיע אליכם אחת ליום (או יותר, במידת הצורך) לביקור במהלך תקופת טיפולי הרפואה בבית.

הצוות הרפואי מגיע לפתור בעיות ולסייע כשהוא מצויד בתרופות ובציוד הרפואי הדרושים לטיפול שלכם. במידת הצורך, השירות יכלול גם לקיחת דמים בבית ושינוע הבדיקה למעבדה לקבלת תוצאות תוך 48 שעות. הצוות הרפואי שמוקצה למטופל עבור טיפולי רפואה בבית יהיה קבוע וגם זמין למטופל ולמשפחתו 24 שעות ביממה, לכל צורך רפואי שעולה.

אם אתם, מישהו מבני משפחתכם או חבריכם, זקוקים לטיפול - המליצו להם כבר עכשיו על שירותי רפואה עד הבית שמספקת חברת 'סל מדיקל - בית ליזמות רפואית'. צרו עמנו קשר בהקדם, על מנת שנוכל להיפגש ולהכיר מקרוב את התיק הרפואי ואת הרקע הטיפולי הרלוונטי. בהמשך יתואם לכם ביקור הערכה של רופא מומחה מתאים שיבנה תכנית טיפול על פי צרכיכם.

עם התמחות במתן מענה במצבים רפואיים מסובכים - אנחנו מבטיחים ומקיימים שירותי רפואה ביתית ומקצועית שמגיעה אליכם עד הבית ושומרת על הרמה הגבוהה ביותר. תנו לנו לחסוך לכם ולמשפחה את עוגמת הנפש ואת הטרטורים הרבים לבתי חולים - כי עכשיו כבר אפשר לקבל את כל טיפולי הרפואה בבית.

בודק...